Powered By Blogger

Blog Archive

Search This Blog

Tuesday, December 29, 2009

It`s totally LIMA-ing


so back to d basic... ni kira blog saya yg terbaiklah...(al-maklumlah) org baru yg sangap blog...
so tak tau nk start dgn ape... senang citer saya postkn experience sy dkt LIMA (Langkawi International Maritime and Aerospace)... its kinda an exibition la... so let see

first day.... was the greatest part.. due to my 1st time naik train(1st class) dari KL ke arau...
bapak best... dua ari trip ma... selatan ke utara

second day lg best... dgn muka sememeh-nya.... akhirnya tiba juga di Perlis....ha ha ha
pakai baju Shirt pattern petak n khakis dockers(he he he nk mention jugak) aku tiba di perlis dengan 1001 perasaan(1001 is actually my birthday he he he because 10.01, get it?)so... sampai di Perlis.. n makan n tempah tiket naik feri... dlm kul 2 30 ptg tu sampai jugak di pulau langkawi..pulau sumpahan(: he he he) abis tu pun... cepat2 la aku utk menempah keto kancil n tempah room di hotel region.. time 2 hotel dah abis...semua full maaa... maklumla LIMA+Cuti sekolah=disaster la........bila sampai hotel je... semua dh letih.. tp.. semangat masih tinggi utk teruskan usaha utk menyaksikan kehangatan LIMA ni.... Ptg tu... abah.... hit d road lahh.. pihhh...best bai... banyak tmpt lah aku lawat...

3rd day is the best...aku menjelajah mahsuri exhibition centre.. utk meyaksikan kehebatan pilot2 TUDM mengendalikan pesawat2 yg aku minat... ha ha ha... woooo sana...wuu sini... bingit dong telinga aku dibuatnya... bTw ia tetap best...
so lps tu aku pun get ready utk balik... maklum la feri b`lepas dlm kul 2 ptg...ha ha ha ha
time naik feri tu... ditayankan la pulak citer 2012...(bapak bosan jugak best la)ha ha ha.. tapi part yg tak tahannya ialah time passenger dpn blakang buat bising.. kasi gegar feri...
nk tercabut kpalo otak aku dibuatnya ha ha hamaklumla... dh penat...so lebih kurang sejam dalam feri....kami pun sampai ke Arau ngan 1001 perasaan(once again i want to remind u.... it my birthday) naik teksi dan terus menuju ke stesen keto api....tapi.... keto api lmbt sampai lebih kurang 1 jam... isyhhh... penat siot tunggu keto api....tapi akhirnya keto api sampai jugak...
d best part naik keto api dis time is bila tgh malam... krn time tu semua gerabak keto api osak...wushhh...... mcm2 la dibuatnya...pe el keto api ni mmg memeningkn kpalo otak den oiii....
ponat jang....

4 th dah..... sampai jugak di kajang tanah air ku....hihih.. time ni along and d family dtg jemput kitorang naik keto abah gi breakfast...lapo2.....soooooooooooooo lps makan akhirnya sampai umah... time ni best...akhirnya dpt juga den bukak laptop compaq kesayngan den ni dn lain FB,MS n update kn blog...di samping tido d katil cozy den n...uihhh ha ha ha LIMA is simply LIMA-zing... it`s a trip of a life time

some pic.

0 comments:

Post a Comment